Dag van aankomst - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu Dag van aankomst - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van Lisanne Veen - WaarBenJij.nu

Dag van aankomst

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

02 Februari 2017 | Denemarken, Viborg

Na een kort nachtje met weinig slaap ging om 4 uur de wekker. Vandaag was de dag dat mijn avontuur naar Denemarken begon. Mijn moeder en stiefvader waren gelukkig zo lief om mij en mijn (ongeveer) honderd kilo aan bagage weg te brengen met de auto.

Om half 5 zaten we al in de auto en om half 2 kwamen we dan aan in Viborg. De reis ging goed en het viel me ontzettend mee hoelang we er over deden. Aangekomen bij de campus heb ik de sleutel van mijn kamer opgehaald en was het tijd om alle spullen uit de auto te laden.

Mijn kamer is best groot (dus als iemand zin heeft in een logeerpartijtje kan dat) en alles ziet er heel netjes uit. Ik heb even op mijn gemak al mijn spulletjes uitgepakt en een plekje gegeven en heb daarna nog met mijn stiefvader en mijn moeder het stadje een beetje verkend en daar wat gegeten en gedronken.

De eerste indruk van het stadje is dat het wel vrij rustig is, maar dit had ik van tevoren ook al wel verwacht. Toch is het wel gezellig en ik denk zeker dat er wel genoeg te doen is. De rest van mijn studiegenootjes komen vandaag en morgen ook allemaal een beetje aan dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat het wel een beetje feestbeesten zijn!

Ik ben nu redelijk kapot en ga zo lekker slapen. Morgen afscheid nemen van mijn moeder en stiefvader die hier ergens in een appartementje verblijven en het stadje nog even verder verkennen. Ook wil ik morgen denk ik even een simkaart gaan regelen zodat ik overal bereik heb.

Voor nu welterusten en meerdere verhalen volgen!

  • 03 Februari 2017 - 03:53

    Britt:

    Super leuk! Zet de wijn maar koud!;)

  • 03 Februari 2017 - 10:52

    Judith :

    Leuk om te lezen mop xxx

  • 03 Februari 2017 - 12:36

    Renaldo:

    Hoi Lief fijn dat de heenreis goed is verlopen en dat je een mooie kamer hebt.
    Gezellig dat je nog een dagje met mama en Henk heb kunnen vertoeven en samen de eerste indrukken heb kunnen op doen, Agnes en ik wensen je een voorspoedig en fijn verblijf toe de komende 5 maanden, we zullen het reisverslag met interesse volgen.

  • 04 Februari 2017 - 14:59

    Carolina:

    Hoi Lieverd, fijn dat wij de primeur hadden om jou weg te mogen brengen.We hebben met jou nog een gezellige dag gehad en met een gerust hart achter gelaten, nu we een indruk hebben van waar je zit, t had slechter gekund! Je mag het avontuur daar nu gaan beleven, en leuk dat je ons een beetje op de hoogte houd met dit verslag .xjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Viborg

Denemarken

Minor in Denemarken

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2017

Op veler verzoek..

19 Februari 2017

Trip naar Aarhus

06 Februari 2017

Eerste schooldag

02 Februari 2017

Dag van aankomst
Lisanne

Actief sinds 06 Jan. 2017
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 4674

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 30 Juni 2017

Denemarken

Landen bezocht: